NE PASĂ DE TINE. AFLĂ CUM ESTIMĂM TIMPUL DE LIVRARE AL PACHETELOR

Știm deja care este cea mai importantă resursă a noastră, nu-i așa? Exact, timpul. Mai ales când este vorba despre coletele pe care le trimitem celor dragi. Cu toții ne dorim ca pachetele noastre pregătite cu drag și sârguință, să ajungă în cea mai bună formă la destinație și în timp util. Cu toate acestea, trebuie să fim realiști și să avem în vedere câteva aspecte.

Managementul timpului se reduce, în esență, la managerierea activităților. Când vorbim despre managementul timpului ne referim, în fapt, la planificarea, organizarea și controlul desfășurării activităților într-o perioada limitată de timp. Dar ce facem atunci când rânduiala de acasă nu se pupă cu cea din târg?

În mod normal, timpul de livrare al pachetelor noastre în București este de 1 zi lucrătoare, iar pe ruta pe ruta România – Anglia este de 3-5 zile lucrătoare, dar de ce altceva mai trebuie să ținem cont?

  1. Probleme care pot apărea pe traseu
  2. Accidente rutiere
  3. Lucrări la drum
  4. Defecțiuni tehnice

Ca să concluzionăm, ce trebuie să reținem din toate cele menționate?

  • să fim empatici și înțelegători
  • să avem răbdare
  • vom fi anunțați de către șofer dacă există întârzieri

Acestea fiind spuse, vă mulțumim pentru înțelegere, răbdare, compasiune și încredere!

Înapoi la Blog

Lasă o întrebare

Moderat